Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat polityki prywatności oraz cookies znajdziesz >> Tutaj

×
  • Płać prosto i bezpiecznie
  • Bezpieczne i sprawdzone zakupy
  • Zadzwoń i zamów: 799 366 936

Reklamacje

Ikona ciężarówki

Nasza polityka reklamacyjna

Sklep internetowy Redcoon.pl dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, by proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.

Podstawowe definicje

GwarancjaGwarancja

To zobowiązanie Gwaranta do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Gwarancja jakości chroni Konsumenta tylko wtedy, gdy Gwarant tej ochrony udzielił - wszystkie uprawnienia i tryb ich realizacji określa karta gwarancyjna. Jest dobrowolnie udzielana przez Producenta, czas jej trwania jest różny. Aby z niej skorzystać, szkoda musi wystąpić w czasie jej trwania.

GwarancjaSzkoda transportowa / niekompletna przesyłka

Prosimy w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki, aby wykluczyć szkodę transportową lub zaginięcie towaru. Jeżeli zdarzy się, że przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia (naruszone opakowanie lub taśmy, wgniecenia, pęknięcia itd.) należy spisać protokół szkody kurierskiej.  Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki.

Jeżeli spisanie protokołu nie będzie możliwe tego samego dnia, należy w dniu doręczenia przesyłki zgłosić szkodę transportową w Redcoon.pl oraz skontaktować się z firmą przewozową i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.

Należy tego dokonać w ciągu 5 dni od odebrania przesyłki.

W celu zgłoszenia szkody transportowej prosimy u uzupełnienie formularza szkody transportowej.

GwarancjaRękojmia

To zawarta w Kodeksie cywilnym regulacja dotycząca odpowiedzialności sprzedawcy za wadliwy towar. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od daty sprzedaży. Aby kupujący mógł skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmii, musi dokonać tzw. aktów staranności, to jest zbadać dostarczone mu rzeczy, zawiadomić sprzedawcę o wykrytych wadach i zgłosić swoje roszczenia. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.

Jak długi jest okres gwarancji?

Dla zamówień złożonych w Redcoon.pl

do 14.05.2017

Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacji i zwrotów dostępne są na stronie:redpc.pl

Dla zamówień złożonych w Redcoon.pl

od 15.05.2017

Okres gwarancji widoczny jest na karcie każdego produktu, w zakładce „specyfikacja”, na samym dole strony.

screenshot

W przypadku braku możliwości zgłoszenia gwarancji bezpośrednio do producenta, produkt objęty jest gwarancją sprzedawcy na zasadzie door to door, która realizowana jest przez centrum serwisowe Redcoon.pl.Warunki gwarancji Redcoon.pl

Jak zgłosić reklamację?

  • Bezpośrednio w autoryzowanym centrum serwisowym danego producenta na podstawie karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu. Adresy autoryzowanych zakładów serwisowych dostępne są w karcie gwarancyjnej lub dołączonej instrukcji obsługi.
  • Do sprzedawcy wypełniając poniższy formularz

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem redcoon@ms-online.pl lub telefonicznie 799 366 936

Menu