Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat polityki prywatności oraz cookies znajdziesz >> Tutaj

×
  • Płać prosto i bezpiecznie
  • Bezpieczne i sprawdzone zakupy
  • Zadzwoń i zamów: 799 366 936

Zadzwoń i zamów
799 366 936

Reklamacje i zwroty

Priorytetem producentów najlepszych marek oferowanych w naszym sklepie jest wyprodukowanie artykułów najwyższej jakości. Jednak i oni nie mogą wykluczyć wystąpienia usterek w produkcie. W związku z tym produkty oferowane przez Redcoon.pl objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy, które obowiązują na terenie Polski.

Większość sprzedawanych produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane centra serwisowe producentów na podstawie karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu. W przypadku braku karty gwarancyjnej producenta, produkt objęty jest gwarancją sprzedawcy na zasadzie door to door, która realizowana jest przez centrum serwisowe Redcoon.pl i Polską Sieć Serwisową Quadranet. Celem QUADRA-NET jest dostarczanie Kontrahentom z branży elektronicznej i ich Klientom najwyższej jakości usług z zakresu napraw produktów elektroniki konsumpcyjnej i produktów gospodarstwa domowego. Współpraca redcoon Polska z siecią Quadranet obejmuje teren całego kraju.

Adresy centrów serwisowych, okresy gwarancji dla produktów poszczególnych marek, oraz linki do stron producentów ze wsparciem technicznym, znajdują się w poniższym spisie alfabetycznym.

Jeśli produkt uległ uszkodzeniu, wybierz odpowiednią literę dla marki produktu i wyszukaj adres punktu serwisowego. Bezpośredni kontakt z serwisem wpływa na skrócenie procedury reklamacji oraz oszczędza czas. W związku z tym zachęcamy do kontaktowania się bezpośrednio z odpowiednim serwisem. W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym Działem reklamacji i Zwrotów na jeden z trzech sposobów:

a. formularz kontaktowego na stronie: https://www.redcoon.pl/contact

b. kontakt z Działem Reklamacji i Zwrotów: reklamacje@redcoon.pl

c. telefonicznie pod numerem infolinii reklamacyjnej (22) 888 43 21

ADAX


Naprawa gwarancyjna realizowana jest wyłącznie w centrum serwisowym ADAX:
Link do serwisu

Okres gwarancyjny:
24 miesiące

ADB

Naprawa gwarancyjna realizowana jest wyłącznie w centrum serwisowym
Teleplan Polska Sp. z o.o.ul.
Przemysłowa 885-758 Bydgoszcz
tel. +48 (52) 3642 200
Serwis techniczny - 0 800 900 700

Gwarancja nie obejmuje napraw i wymiany obudowy dekodera.

Okres gwarancyjny:
24 miesiące

ADLER

E-Mail: serwis@adler.com.pl
W celu zgłoszenia produktu na naprawę gwarancyjną, należy kliknąć w poniższy link:
Link serwisu

Okres gwarancyjny:
24 miesiące

12 miesięcy - zakup i faktura Vat na firmę

AEG

W celu zgłoszenia produktu na naprawę gwarancyjną, należy kliknąć w poniższy link:
Link do serwisu

Warunki i okres gwarancji:
Link

Montaż sprzętu wymagającego specjalistycznego podłączenia do sieci gazowej lub elektrycznej może być wykonany wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia pod rygorem utraty gwarancji.

AKG


W celu zgłoszenia produktu na naprawę gwarancyjną, należy skontaktować się z serwisem :


"SUPORT" SEBASTIAN CZUBAŁA
ul. Aleja Korfantego 141B ,
40-154 Katowice
tel. (32) 203 45 09
tel. (32) 258 08 98

Okres gwarancyjny:
24 miesiące

Alcatel

W celu zgłoszenia produktu na naprawę gwarancyjną, należy skontaktować się z serwisem :
Spółka Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A
Link do serwisu

Okres gwarancyjny:
12 miesięcy

Alpine

E-Mail: horn@horn.pl

W celu zgłoszenia produktu na naprawę gwarancyjną, należy skontaktować się z serwisem :
Horn Distribution S.A.
ul. Kurantów 34
02-873 Warszawa

Tel. 0801 88 88 90
Fax: + 48 22 331 55 00

Warunki i okres gwarancji:
Link

APC

E-Mail: reklamacje@redcoon.pl
Opis gwarancji
Warunki gwarancji:
Link do warunków gwarancji
Okres gwarancyjny:
24 miesiące - systemy z nieprzerwanym dostępem zasilania,
12 miesięcy - baterie zamienne
gwarancja wieczysta na terenie Uni Europejskiej - listwy przepięciowe

Apple

W celu zapoznania się z wsparciem technicznym Apple i zgłoszenia produktu na naprawę gwarancyjną, należy kliknąć:
Link
Warunki gwarancji:
Link do warunków gwarancji
Okres gwarancyjny:
12 miesięcy

Ariston

W celu zgłoszenia produktu na naprawę gwarancyjną, należy kliknąć w poniższy link: Link do serwisu
Centrum Pomocy Technicznej - 801 33 22 11
Warunki gwarancji:
Link do warunków gwarancji
Okres gwarancyjny:
24 miesiące dla wszystkich produktów z wyjątkiem:

ARKAS

E-Mail: reklamacje@arkas.pl
Podstawa przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia jest spełnienie łącznie następujących warunków
a) Zgłoszenie reklamacji przez Nabywcę na piśmie na adres: ARKAS sp. z o.o., ul. Kuziennicza 4, 59-400 Jawor lub za pośrednictwem e-mail: reklamacje@arkas.pl
zawierające: nazwę towaru, datę zakupu, szczegółowy opis uszkodzenia wraz z dodatkowymi informacjami dotyczącymi powstania wad produktu.
Zgłoszenie może nastąpić na formularzu reklamacyjnym udostępnionym na stronie LINK
b) Okazanie dowodu zakupu (faktury lub paragonu) reklamowanego produktu,
Warunki gwarancji:
Link do warunków gwarancji
Okres gwarancyjny:
12 miesięcy
3 miesiące - dla akumulatorów i baterii ładowanych wielokrotnie

Asus

Monitory i laptopy:
W celu zgłoszenia produktu na naprawę gwarancyjną należy kontaktować się poprzez poniższe dane:Znajdź serwis
Pozostałe produkty:

Naprawa gwarancyjna realizowana jest wyłącznie w centrum serwisowym redcoon Polska sp. z o.o. na zasadzie door to door.
Warunki gwarancji:
Link do warunków gwarancji
Okres gwarancyjny:
24 miesiące dla wszystkich produktów z wyjątkiem:
Asus Google Nexus - 12 miesięcy
Asus MeMO Pad - 12 miesięcy
słuchawki i zestawy słkuchawkowe - 12 miesięcy
baterie -12 miesięcy
akcesoria (np. kable) - 12 miesięcy
networking (np. routery) - 36 miesięcy

Campingaz

E-Mail: reklamacje@redcoon.pl
Naprawa gwarancyjna realizowana jest wyłącznie w centrum serwisowym redcoon Polska sp. z o.o. na zasadzie door to door.
Warunki gwarancji:
http://www.redcoon.pl/res/File/2014/12/Warunki_gwarancji_redcoon.pdf
Okres gwarancyjny:
24 miesiące dla wszystkich produktów z wyjątkiem:
Grille 3 Series Woody L oraz 4 Series Classic LXS ( 36 miesięcy dla stalowych palników oraz 24 miesiące dla reszty elementów)
Grille 4 Series RBS, LXS oraz EXS ( 60 miesięcy dla ceramicznych palników, 36 miesięcy dla stalowych palników oraz 24 miesiące dla reszty elementów)

Campingaz

E-Mail: reklamacje@redcoon.pl
Naprawa gwarancyjna realizowana jest wyłącznie w centrum serwisowym redcoon Polska sp. z o.o. na zasadzie door to door.
Warunki gwarancji:
http://www.redcoon.pl/res/File/2014/12/Warunki_gwarancji_redcoon.pdf
http://www.redcoon.pl/res/File/2014/12/Warunki_gwarancji_redcoon.pdf
Okres gwarancyjny:
24 miesiące dla wszystkich produktów z wyjątkiem:
Grille 3 Series Woody L oraz 4 Series Classic LXS ( 36 miesięcy dla stalowych palników oraz 24 miesiące dla reszty elementów)
Grille 4 Series RBS, LXS oraz EXS ( 60 miesięcy dla ceramicznych palników, 36 miesięcy dla stalowych palników oraz 24 miesiące dla reszty elementów)

Menu