Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat polityki prywatności oraz cookies znajdziesz >> Tutaj

×
  • Płać prosto i bezpiecznie
  • Bezpieczne i sprawdzone zakupy
  • Zadzwoń i zamów: 799 366 936

Reklamacje

Ikona ciężarówki

Nasza polityka reklamacyjna

Sklep internetowy redcoon.pl dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości.W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującymPaństwa poziomie.

Podstawowe definicje

GwarancjaGwarancja

To zobowiązanie gwaranta do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Gwarancja jakości chroni konsumentatylko wtedy, gdy gwarant tej ochrony udzielił - wszystkie uprawnienia i tryb ich realizacji określa karta gwarancyjna.Jest dobrowolnie udzielana przez producenta, czas jej trwania jest różny. Aby z niej skorzystać, szkoda musi wystąpićw czasie jej trwania.

GwarancjaSzkoda transportowa / niekompletna przesyłka

Prosimy w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki, aby wykluczyć szkodę transportową lub zaginięcie towaru.Jeżelizdarzy się, że przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia (naruszone opakowanie lub taśmy, wgniecenia, pęknięciaitd.) należy spisać protokół szkody kurierskiej.  Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiejdokonać tego w momencie odbierania przesyłki.

Jeżeli spisanie protokołu nie będzie możliwe tego samego dnia, należy w dniu doręczenia przesyłki zgłosić szkodę transportowąw redcoon.pl oraz skontaktować się z firmą przewozową i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.

Należy tego dokonać w ciągu 5 dni od odebrania przesyłki.

W celu zgłoszenia szkody transportowej prosimy u uzupełnienieformularza szkody transportowej.

GwarancjaRękojmia

To zawarta w Kodeksie cywilnym regulacja dotycząca odpowiedzialności sprzedawcy za wadliwy towar.Sprzedawca odpowiadaz tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty sprzedaży.Aby kupujący mógł skorzystaćuprawnień z tytułu rękojmii, musi dokonać tzw. aktów staranności, to jest zbadać dostarczone mu rzeczy, zawiadomićsprzedawcę o wykrytych wadach i zgłosić swoje roszczenia.Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.

Jak długi jest okres gwarancji?

Dla zamówień złożonych w redcoon.pl

do 31.01.2017

Prosimy o kliknięcie w link i zapoznanie sięz warunkami gwarancji wybranego producenta.

screenshot

Dla zamówień złożonych w redcoon.pl

od 01.02.2017

Okres gwarancji widoczny jest na karcie każdego produktu, w zakładce „specyfikacja”, na samym dole strony.

screenshot

W przypadku braku możliwości zgłoszenia gwarancji bezpośrednio do producenta, produkt objęty jest gwarancją sprzedawcyna zasadzie door to door, która realizowana jest przez centrum serwisowe redcoon Polska.Warunki gwarancji redcoon Polska

Jak zgłosić reklamację?

  • Bezpośrednio w autoryzowanym centrum serwisowym danego producenta na podstawie karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu.Adresyautoryzowanych zakładów serwisowych dostępne są w karcie gwarancyjnej lub dołączonej instrukcji obsługi.
  • Do sprzedawcy wypełniając poniższy formularz

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu pod adreseminfo@redcoon.pl lub telefonicznie799 350 050.

Menu

Mój redcoon