Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat polityki prywatności oraz cookies znajdziesz >> Tutaj

×
  • Płać prosto i bezpiecznie
  • Bezpieczne i sprawdzone zakupy
  • Zadzwoń i zamów: 799 366 936
Nawigacja NAVITEL MS400

268,- 268,-

Nawigacja NAVITEL MS400

Kod produktu: 1307147

268,- 268,-
Przekątna ekranu [cal]:
5
Obszar objęty mapą:
Białoruś, Czechy, Litwa, Niemcy, Polska, Słowacja, Ukraina
Nośnik danych:
Karta pamięci SD, Karta pamięci SDHC, Wewnętrzna pamięć
Rodzaj ekranu:
16:9, 480 x 272 pikseli
Więcej

268,- 268,-
Dostawa od 0,00 zł

Przygotowanie paczki za:

::

Oblicz ratę

Opis produktu Nawigacja NAVITEL MS400

Akapit ms400 front

 

 

Propozycja dla wszystkich kierowców, ceniących sobie wygodę i prostotę urządzenia. Nawigacja NAVITEL MS400 to model stworzony dla jeszcze większej funkcjonalności, dzięki której dotarcie do celu nie będzie stanowiło żadnego problemu. Produkt wysokiej klasy, odznaczający się klasycznym wyglądem oraz łatwością obsługi. Producent zadbał bowiem zarówno o estetykę, jak i praktyczność w codziennym zastosowaniu, przez co nawigacja stanowi doskonałe rozwiązanie dla wszystkich.

Akapit ms400

 

Poręczność i wytrzymałość urządzenia


Ciemnostalowe, podgumowane tworzywo sztuczne jest doskonałym rozwiązaniem, które stabilnie utrzymuje się w dłoni. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów zapewnia użyteczność i wytrzymałość na długie lata. 5” wyświetlacz to sposób na dobrą widoczność, bez względu na miejsce montażu urządzenia. Praktyczna dioda to sygnalizator, umożliwiający informowanie użytkownika o stanie naładowania nawigacji. Produkt NAVITEL stanowi zatem rozwiązanie o wytrzymałej, ale i przyjemnej dla oka konstrukcji.

Akapit uchwyt

 

Łatwość montażu dająca wiele możliwości


Produkt wyposażono w uchwyt samochodowy oraz poręczną przyssawkę. Pierwsze rozwiązanie, dzięki pełnemu zakresowi regulacji, umożliwia przyczepienie urządzenia w dowolnym modelu samochodu. Z kolei mocna przyssawka, gwarantuje, że nawet podczas dużych wyboi i nierówności na drodze, nawigacja pozostanie zawsze na miejscu. Zaletą jest obecność złącza mini USB, ułatwiającego ładowanie produktu.

 

Funkcjonalność i intuicyjna obsługa


Nawigacja NAVITEL MS400 jest produktem o intuicyjnej obsłudze, dzięki czemu nie sprawia trudności, nawet początkującym użytkownikom. System operacyjny WINCE 6.0 w połączeniu z procesorem Mstar MSB2521 800 MHz i ekranem TFT, 480x272 sprawia, że urządzenie płynnie się uruchamia, a zmiana poszczególnych parametrów zajmuje zaledwie chwilę. Szybka reakcja na dotyk pozwala na precyzyjne prowadzanie danych, niekoniecznie z pomocą rysika.

Akapit mapa

 

Podróże małe i duże


Nawigacja NAVITEL jest urządzeniem dedykowanym dla wszystkich miłośników krajowych, ale i zagranicznych podróży. Produkt - poza mapą Polski - posiada również wprowadzone obszary Austrii, Niemiec, Słowacji, Białorusi, Ukrainy, Szwajcarii i Czech. To praktyczne rozwiązanie dla wszystkich, nie tylko na wakacje.

Nawigacja NAVITEL MS400 to funkcjonalność połączona z wytrzymałością i prostotą. Z pewnością przypadnie do gustu mniej wymagającym użytkownikom.


Towar zostanie dostarczony z akcesoriami podanymi przez producenta. (mal)

Specyfikacja

Techniczne

Typ nawigacji

Przenośna

Źródła informacji

GPS

Rodzaj ekranu

16:9 , 480 x 272 pikseli

Przekątna ekranu [cal]

5

Nośnik danych

Karta pamięci SD , Karta pamięci SDHC , Wewnętrzna pamięć

Pojemność nośnika

4 GB

Procesor

ARM Cortex A7 800MHz

Inne

Obudowa odporna na zarysowania

Funkcje

Przewodnictwo głosowe

TAK

Obszar objęty mapą

Białoruś , Czechy , Litwa , Niemcy , Polska , Słowacja , Ukraina

Dostawca map

Navitel

Funkcje nawigacji

Bezpłatne, bezterminowe aktualizacje map , Kliknij i jedź , Moje miejsca , Pasek trasy , Szybkie wyszukiwanie , Asystent pasa ruchu , Informacje o fotoradarach , Planowanie trasy , Punkty POI , Tryb ciężarówki (mapa Polski) , Tryb dzienny/nocny

Zasilanie

Rodzaj zasilania

Akumulator

Ogólne

Kolor

Czarny

Załączone wyposażenie

Kabel mini-USB , Ładowarka samochodowa , Uchwyt wraz z rysikiem

Okres gwarancji

24 miesiące

Miejsce realizacji

Autoryzowany serwis producenta

Szczegółowe warunki gwarancji

Na stronie producenta/importera

Klienci kupili również

Akcesorium HAMA Navi Bag Volcano S3

29,- 29,-
podgląd
Akcesorium HAMA Futerał Navi Dots S3 Czarny

29,99 29,99
podgląd

Opinie o produkcie (41)

5.0 / 5
  • 1 gwiazdka 0
  • 2 gwiazdki 0
  • 3 gwiazdki 0
  • 4 gwiazdki 0
  • 5 gwiazdek 41
Dodaj opinię

Pozostaw opinię o produkcie

Loader

nawigacja ok

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/1).
Procesor sprawny - 24 miesiace gwarancji urzadzenia ale jak na razie wszystko u mnie gra. Mapy krajów ościennych i Polska w pakiecie w wyjątkowo niskiej cenie. Działające ostrzeżenia fotoradary bateria!!!

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Nawigacja MS400

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
OK BRAWO ZA MAPKI I ASYSTENTA PASA RUCHU. CZAS PRACY NA BATERII PRAWIDLOWY

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

dobre urzadzenie

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
super - dobre planowanie trasy
punkty poi na prawde sa sprawdzilismy od razu
maz jest bardzo zadowolony z prezentu urodzinowego

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Można polecić

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Bezpłatne aktualizacje, trasę wyznacza mi bardzo szybko. I tego własnie potrzebowałem. Polecam.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Warto, po prostu warto

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Ładowarka w zestawie, pasek trasy czytelny, trybami mozna sie bawic dzien/noc, duzo zalet zostalo juz wymienionych przez innych posiadaczy a u mnie spodobal sie tez asystent pasa ruchu

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

POLECAM

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Navitel się postarał. Kolejna dobra nawigacja w niezłej cenie, mapki aktualizowane 4x w roku więc jest nieźle. Dobra praca na baterii.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

sprzęt godny polecenia

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Ostrzeżenia przed fotoradarami, o stanie baterii nawet i fajne możliwości przełączania trybów - polecam navi

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

MS400 - Oceniam bardzo dobrze

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Dozywotnia aktualizacja w tego typu sprzęcie to pozytywne zaskoczenie, po Polsce z adresami nie ma problemu wiec polecam

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

innowacyjna

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
korzystam z niej jakis miesiac i jest wypasiona, podoba mi sie asystent pasa ruchu i szybkie wyszukiwanie trasy

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Podoba mi się bardzo

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Jest troche pamięci wewnętrznej, za bezterminowe aktualizacje map plus i wyjątkowa funkcja 'kliknij i jedź', polecam urzadzenie.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

extra

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Nie traci sygnału, działa rewelacyjnie, punkty poi są i ładowarka wypas. Informacje o fotoradarach!!

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Fajny sprzęt

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Testowałem w tkzw "krajach osciennych" i ładnie instruuje nas do celu, pod same drzwi. Czas pracy odpowiedni, ładowarka nie plącze się po samochodzie i pasek trasy przejrzysty.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Na szóstkę

5 na 5
Opinia przydatna dla 100% osób (1/0).
urządzenie, które ma kilka ogromnych zalet

1. dobry uchwyt
2. precyzyjne informacje o fotoradarach i punkty poi
3. asystent pasa ruchu
4. kompaktowa ładowarka

ogólnie na plus doswiadczenia wiec polecam

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

OK NAWIGACJa

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
DOZYWOTNIE AKTUALIZACJE MAP, WYSZUKIWANIE DANEGO ADRESU TRWA DOSŁOWNIE CHWILKE. POLECAM

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

niezastąpiona

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
ms400 czyli istne szaleństwo.. oczywiście w pozytywnym sensie. mnie zagięła funkcjonalnością, mapami i ogólnym wyglądem.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

polecam

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Doświadczeń z MS400 mam sporo, szczerze mówiąc spokojnie mógłbym polecić je każdemu. Ładowarka ok, bateria ok, mapy również.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

super

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Nie ma się nad czym zastanawiać - ta nawigacja chodzi dobrze, nie zacina, lektor przyjemny. "Kliknij i jedz" jest jedna z ciekawszych dodatkowych mozliwosci.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Wszystko pozytywnie

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
przenosne urzadzenie czy to na wybojach czy prostej trasie sprawdza sie u mnie elegancko a przy zaplanowanej trasie wyszukalo dany adres w chwile. polecam

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

OK POLECAM

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Asystent pasa ruchu sprawdzony, aktualizacje wykonane prawidłowo, wszystko zgodnie z opisem. Plus za POI i tryby.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

POLECAM

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Asystent pasa ruchu skuteczny, możliwość informowania o prędkości bądź najbliższej stacji benzynowej. Aktualizacja map przebiegła prawidłowo, prosta do ogarniecia

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

suuuper

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Trase planuje szybko i co ważne precyzyjnie, nie gubi sygnału nawet w opustoszałym terenie. Bateria pozytywna.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Jedyna w swoim rodzaju

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Dobra obudowa, odporna w zasadzie na wszystko, fajna funkcja z trybem ciężarówki, jednak najlepsze są aktualizacje (darmowe) map!!

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

pięć

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Są wszystkie adresy na Polske, naszych zachodnich sąsiadów. Kilka razy skorzystałem z moich miejsc oraz punktów poi, a MS400 to mój najlepszy kumpel w trakcie podrózy.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

polecam

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
duzo pamieci wewnetrznej, mapki bezbledne i za darmo a do tego jeszcze asystent pasa ruchu - polecam.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

maksymalna ocena

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
jakościowo urządzenie prezentuje wysoki poziom, super możliwość planowania trasy, polecam!

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

polecam urzadzenie

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
spełnia wszystkie moje wymagania, bateria ok, wyznaczanie trasy szybkie.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Swietna, swietna

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
wyszukuje niczym blyskawica, mozliwosc trybu nocnego fenomenalna, aktualizacje darmowe.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

WARTO

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
od groma precyzyjnych mapek, kliknij i jedz to super funkcja!

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

POLECAM

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
moje miejsca na plus, pasek trasy tez rewelka - polecam

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Jest ok

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
oceniam bardzo dobrze, masa punktów poi i darmowe mapy.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

polecam

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
polecam, duzo przydatnych funkcji w znakomitej cenie

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

WARTO

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
liczba punktów poi ekstra, trase wyszukuje wyjatkowo szybko, adresy aktualne - polecam.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Zachwycony

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
'Kliknij i jedz' rewelacyjna funkcja do tego spory czas gwarancji i design na poziomie. Warto

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

5/5

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Do zakupu zachęciła mnie możliwość darmowych aktualizacji map. Nawigacja wykonana świetnie, sygnał łapie szybciutko i pomaga uniknąć fotoradarów. Polecam

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

na tak

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
MS400 to bardzo fajna sprawa dla tych, którzy szukają navi do 250 złotych. Posiadam od dwóch miesięcy i jest ok, mapki aktualne co najważniejsze.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Fajna nawigacja

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Kupiłam do swojego autka i jest super! urządzenie działa szybko i bez zarzutów a mapy odświeżają się za darmo!

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

polecam w 100%

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
super urządzenie do 300 zlotych. aktualne mapy podczas trasy nie bylo problemu z nawigowaniem. bateria trzyma dlugo i dodatkowy asystent pasa ruchu pomocny.

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Polecam!!!!

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Polecam , navi za 250 zł ktore ma tylke krajow z pelnymi aktualizacjami , to od razu widac ze urzadzenie z gornej polki .Asystent pasa ruchu dziala bez zadnych problemow . Polecam

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

navviiiii mega

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Tania i solidna , dobrze wykonana plusem za stabilny uchwyt .
Nie mam co narzekać , mapy są aktualne i urzadzenie działa bardzo sprawnie . Asytent pasa ruchu sie ogarnia bardzo dobrze . Fajna nawigacja za małą kasę , ja Polecam

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

fajne

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Dobrze działa , za mała kase dozywotnie aktualziacje, szybki wyznaczenie gps , ifajnie wyglada .Polecam

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Fajne Urządzenie

5 na 5
Opinia przydatna dla 0% osób (0/0).
Urządzenie godne polecenia za 259 zł można dostać urzadzenie z dokladnymi mapami i bardzo szybkim interfesjem plus za wyglad .Polecam

Czy ta opinia była pomocna? Tak Nie

Więcej opinii

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...

Menu